Wij maken u er op attent dat deze website gebruik maakt van cookies om het sitebezoek te meten en het delen van pagina's via social media mogelijk te maken. Door het klikken op 'Prima' en verder gebruik te maken van deze website stemt u in met het plaatsen van deze cookies. Voor meer informatie kunt u de privacypagina bezoeken.

Klachten & Suggesties

We doen er alles aan om uw kind(eren) met onze liefdevolle aandacht op te vangen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent, een wens heeft of een suggestie. Aarzel dan niet om ons dat te laten weten. Waar de klacht ook over gaat, samen komen we tot een oplossing. Wacht niet te lang: een gesprek in een vroeg stadium kan veel ongenoegen voorkomen. 

In onze klachtenprocedure leest u hoe we omgaan met klachten. Dit regelement heeft (K)individu in het kader van de Wet kinderopvang opgesteld en heeft betrekking op zowel de werkwijze rondom de interne als de externe afhandeling van de klachten. Wij vinden het belangrijk om eerst samen met de ouder te kijken naar de oplossing van een klacht. De ouder kan altijd direct naar de klachtenloket en/of de Geschillencommissie voor de behandeling van klachten als de ouder dit wenst. 

Bent u ergens niet tevreden over of heeft u een wens of een suggestie, laat het ons weten. Wij staan altijd open voor nieuwe ideeën en mogelijkheden die ten goede komen aan u en uw kind.

Klik hier om de Klachtenprocedure van (K)individu te downloaden (PDF)

 

Certificaat Klachtenvrij

Ook voor 2020 hebben wij voor alle locaties het certificaat ontvangen: Samen werken aan kwaliteit. 
Dit betekent dat ook dit jaar geen geschillen tegen onze organisatie zijn ingediend bij de Geschillencommissie kinderopvang. 

Naar de homepage

Individuele ruimte voor groei, plezier en beweging